پست ثابت

 

 

سلام بچه ها !!!! به وبلاگ من خوش اومدید .

 

به داور های محترم بخش وبلاگ نویسی هم خوش آمد میگم !!!!

 

یه خواهش کوچولو داشتم ؛ لطفا حتما در مورد موضوعاتی که نیاز دارین ، نظر بذارین .

 

من سعی می کنم تا اونجایی که می تونم به نظراتون جواب بدم .

 

یه خبر خوب هم برای تیزهوشانی ها دارم ، مطمئنم خیلی وقته منتظر این خبرید .

 

امتحان تیزهوشان را برداشتن ؛ باورتون می شه ؟؟؟!!مهر شده

 

امیدوارم مطالب سایتم هم به همین شیرینی باشه و ازشون لذت ببرید .

 

 

راستی نظر تبلیغاتی ممنوع!!!!!!!!!!!!!!فریاد

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه کبیری
ساعت20:36---10 اسفند 1392
با سلام خدمت داورین محترم .
می خواستم بگویم اگر شما عبارت " هوش روشن " را در گوگل جست و جو کنید ، اولین لینک همین وبلاگ من هست و در سایر موتور های جست و جو گر مثل بینگ لینک سایت من در صفحات آخر قرار دارد . آیا امتیازی برای این موضوع در نظر می گیرید ؟


داور مسابقه وبلاگ نویسی
ساعت22:35---5 اسفند 1392
با سلام و احترام

وبلاگ شما در سطح دانش آموزان متوسطه اول بسیار خوب و پر محتوا است ولی سرعت باز شدن آن کم است .

لطفا اصلاح فرمایید .
پاسخ :
با سلام و کمال تشکر از شما
شاید به دلیل حجم زیاد عکس ها و یا به خاطر پخش موسیقی هست . فکر کنم نتوانم پخش موسیقی را بر دارم چون امتیاز خوبی دارد و عکس ها هم به وبلاگم جلوه می دهند.
حجم قالب وبلاگم خیلی زیاد نیست ولی به خاطر عید نوروز سعی میکنم یه قالب متناسب تر و کم حجم تر قرار بدهم.
اگر بتوانم هم تعداد مطالبی را که توی صفحه ی اول نشون داده می شود را کم تر می کنم تا سرعت لود شدن هم بالاتر باشد
یک سوال هم داشتم ازتون ؛ حالا که آدرس وبلاگ را براتون فرستادیم ، می توانیم وبلاگ را بروز کنیم یا باید با همان مطالب باشد ؟
با تشکر


هدیه
ساعت12:37---27 دی 1392
آمار بازدیدو کیف است .
کار خودت بید ؛ نه؟؟؟؟؟


درسااااااااا
ساعت20:35---25 دی 1392
تو عوض بشو نیستیا . یه فکری بکن .


پاسخ: ممنونم که اینقدر به من اعتماد داریی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ):


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 دی 1398برچسب:,

] [ 18:19 ] [ فاطمه کبیری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه